Urmarirea pisicii Suzy

Ieri, pisica mea a fost„spionata„de mine si de prietena mea, Sara, pentru ca a fatat.Vrem sa gasim puii pentru a afla daca sunt sanatosi si pentru ai proteja de frig si ca Suzy sa fie mai aproape de ei.Asa ca trupa de spioni a intrat in actiune ne-am pus pe urmele pisicii.In stogul din fata casei Sarei este un stog in care anul trecut acolo se adapostea un caine , care a plecat.Suzy ar fi putut gasi acel ascunzis care ar fi fost un adapost extraordinar pentru pui , asa ca ne-am gandit sa verificam acel loc.Am luat un bat si l-am bagat acolo,dar nici urma de pui.Ea s-a du inspre beci ,am cautat dar nici acolo nu erau.Suzy si-a dat seama ca o urmarim asa ca a plecat inapoi

Lasă un răspuns

