2 zile la Lacul Rosu

Ieri si alaltaieri am fost la Lacul Rosu cu printii mei cu fratele meu si cu un coleg de a lui tata . Am fost la o pensiune cu:piscina , jacussy ,sauna, tern de sport , 2 mese imense afara , 2 parculete pt. copii ,12 cabanute ,o parcare imensa , un gratar super marae cu cu ciaunele , un restaurant si un hotel toate de 3 stele .M-am dus la masa , pentru ca am mancat numai gratar , si m-am distrat de minune!Am stat in piscina doar 1 pe zi , pt. ca era frig ca si la munte .Mi-am facut noi prieteni , iar una din ele a fost chiar o fetita care este la aceeasi scoala cu prietene mea , Sara de la Bucuresti . A fost super tare!Nu voi uita niciodata acest uichiend!

Lasă un răspuns

